The day after Tomorrow

2

Posted by ANAS sahril | Posted in | Posted on Thursday, October 29, 2009

sesak jadual aku kali nie
ingat lepas jea present psm ari 2 (27/10/09)
leh rehat2,study final exam
tp TIDAK

Kena siapkan kerja2 nie suma
dah 2 kena study final plak
giler jadinye

SMT Report (3 jea) - 30.10.09
Full Report PSM - 02.11.09

Management Report - 03.11.09


FINAL EXAM
Management - 03.11.09
Surface Mount Technology -06.11.09


Nie la
teman aku
somoga siap kerja & berjaya
wat aku sendiri

Understand ?

0

Posted by ANAS sahril | Posted in | Posted on Friday, October 23, 2009

paham k kawn2....
tak penting pon kan,janji bagi aku menghiburkan
tak kisahla pa2 pon
dah2 dgr jea dulu yea mana tau
dpt menghiburkan hati

video


lagu hindustan jea
dgrla elok2 yea
nie aku letak lagu lain plak
lagu pa?

video


Confuse

1

Posted by ANAS sahril | Posted in | Posted on Friday, October 16, 2009

Hidup teman makin hari makin keliru nie...Pa org putih kata 'confuse'. Entahla pa yg teman pikir sgt2 nie. Makin hujung2 nak grade nie,rasa nak menyendiri jea.....2la suruh blajar betul2,blajar rajin2 xnak.dok byk sgt main........

Teman dah mcm budak nie,tgk pa dia ckap

"The More I Think, The More Confused I Get"

Just nasib baik teman x mikir dari kecik,kalaula dari kecik mcm nie. mau x beso2 teman kan....=D

Sebenarnye,pa yg pasti sekarang kan. Hidup teman dah kucar kacir. Buat serba serbi dah x betul. Da saje yag salah nye,wat plan pon xda tepati....Senang cakap la,orang putih selalu sebut pa yea.......

Boneca -Cela

1

Posted by ANAS sahril | Posted in | Posted on Wednesday, October 14, 2009

Try dgr lagu dari BONECA nie, best gakla antaranya

  1. Apa Lagi
  2. Tunjukkan Aku
  3. Cela

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Rabak mata ku
Pena menari
Tinta berdarah

Rabak mata ku
Pena menari-nari
Tinta berdarah
Kata membara-bara

*Masanya ku bernafas
Ini terakhir kali
Puas sudah ku sesak
Dalam dunia sempit

Dulu tersungkur
Kini berdiri
Kau bermain api
Kini ku bakari
Dulu menunduk
Kini ku celik
Kau bermain api

Chorus:

Engkau mahu sempurna
Engkau jadi sempurna
Biar aku bahagia dengan cela ku
Engkau mahu malaikat
Turun dari kayangan
Biar aku bahagia dengan cela ku

Mengapa …..
Tidak engkau cermin saja
Diri mu yang sempurna, mempesona
Ku bahagia dengan cela

Mengapa…
Tidak kau bercinta saja
Dengan diri mu yang sempurna, mempesona
Ku bahagia dengan cela

(Repeat *)

(Repeat chorus)

Siapa yang mampu mencapai mahu mu
Bilamana kau juga seorang manusia?

Siapa yang mampu mencapai mahu mu
Bilamana kau juga seorang manusia?

http://www.youtube.com/watch?v=pa_dBMZjdN8

I will kill myself ?

2

Posted by ANAS sahril | Posted in


Bunuh diri,senang sangat kalau hidup mcm nie yea. Ate teman pon rasa dah nak bunuh diri pon da. Bukan xnak hidup lagi, tapi dah nak habis nie malas giler rasanye teman. Dok membuang masa jea nie, melahu bayak bebenor.....Bila pikir2 semula,banyak kerja kena setle kan sebelum masuk bulan baru.

Kalau tak dibuat sekarang,jawapnye lingkupla teman. Nanti mulala teman meghaber2 xtentu pasai.Nie biaq teman wat 'check list'. Orang putih la plak teman cakap yea..takpela, janji teman paham yea

  1. PSM Slide Show -19/10
  2. Project Managment -28/10
  3. SMT Assigment & Project -30/10

Nampok sikit jea yea, tapi biar teman bg tau bebenornye byk ghejanye. Silap sikit nie, mau teman ambik suntikan. Masa 2,mula la demer kate mcm2 kat teman kan...Entahla komer, teman cubala try test siapkan yea......

Semoga Berjaya wat teman...