Mendengar ngan Tenang..

0

Posted by ANAS sahril | Posted in | Posted on Monday, August 24, 2009

ERM.....lama dah aku x nuliskan,bukan xnak nulis.
Tp xtau la nak tulis pa lg..
Tambah2 plak ngan keja yg byk,kesihatan kurang memuaskan dan yg pling penting? Tenet macam pa lg lembabnye...

Tapi untung gak bru2 nie,da budak yg sudi buka hub untuk dc++. Apa binatang 2,korg cari la sendiri.hehehehhehe

Pa lg,aku sedutla lagu2 lama yg aku minat..dah dekat 200 lagu. Entah dgr k x? itu kita xtau la.Apa yg pasti,aku dah senang dgr lagu2 mcm nie.Dah mcm makanan jiwa aku pon. Banyak kali dgr pon ok,bukan kerna jiwang giler....itu aku pasti k.
Aku dgr lagu2 dari band2 lama mcm

Axl's, Blackrose, Bloodshed, Bumiputra Rockers, Burnmark, Crossfire, Damasutra, Data, Fahrenheit, Febians, Gamma, Gersang, Gravity, Handy Black, Iklim, Illusi, Junction, Laksamana, Lefthanded, Lestari, Massa, May, Medicine, Meditasi, Mega, Melissa, Menara, Olan, Sejati, Sofia, Screen, Spring, Sweet Charity, Teja, UG14, Wings dll....

Byk sgt tp sonok dgr berhibur.
Mana2 nak tau lagu rock dulu2 cari2 la band2 nie k

Selamat mendengar......

Comments (0)