Penjelasan Sebenarnye

0

Posted by ANAS sahril | Posted in | Posted on Monday, August 3, 2009

Takda pa nak dijelaskan..
Takda pa nak dikecohkan..
Tapi,aku sian tgk romate aku
HASSAN(bukan nama sebenar)...

Pa yg aku kesian?
Bukan salah dia lahir di Malaysia
Bukan salah dia minat anime...
Tapi salah org ramai...
Yg anggap dier extand...........


Aku terpanggil untuk menjelaskan segalanye,nie pic kami ramai2 wlupon da 2-3 org yg terlepas dari cermin kamera. Kenal HASSAN kan,yg tinggi berbaju putih mcm foreigner 2..Nak jdikan crita nie barisan2 org2 dewasa,xtua n xremaja lg...dan sapa yg grade menyebabkan HASSAN dianggap extand?
Nie yg kita nak tau =D


Ha,diorg2 niela yg dah grade.Bukan kerna grade ontime 3tahun tp diorg gatai2 nak kawin awl,so diorg grade awal. So, HASSAN tidak extand kerna insyaallah die grade ontime 3tahun.Tue pon klu,dia nak tinggalkan Kolej Perdana nie..Jelaskan semuanya dan sian HASSAN selama nie..
AKU SIMPATI......


Untuk tatapan terakhir,kawan2 aku yg dah grade awal bukan ontime (INGAT)

Comments (0)